Wakacyjna Przygoda Book Tag




Hejhej!
Niedawno zostałam nominowana przez Kaję (do której serdecznie zapraszam, wystarczy kliknąć na jej imię :)), do wykonania autorskiego tagu, Wakacyjna Przygoda Book Tag, stworzonego przez https://zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com.

Tutaj macie napisane, o co chodzi w tym tagu.  Do TAGu wybieramy 10 książek i każda z nich będzie przypisana jednej z kategorii. I uwaga! Książki układamy alfabetycznie, ale według nazwisk autorów. To po to, żeby było fajniej i żebyście mi tu nie oszukiwali :D I teraz tak. Przy każdej kategorii będzie podane co trzeba wylosować. A losujemy poprzez otworzenie książki na losowej stronie, oczywiście :)

Zapraszam do zapoznania się z moją Wakacyjną Przygodą!

1. W te wakacje wydarzy się coś naprawdę niesamowitego! A co będzie początkiem Twojej przygody? (zdanie)

"Obce dziecko"- Rachel Abott

"Przepraszam. Myślałam, że już wszystko omówiliśmy."

Okeeeej,właściwie nie wiem, co mogłoby to oznaczać... idźmy dalej.

2. Kto będzie ci towarzyszył? (osoba)

"Mistrz i Małgorzata"- Michaił Bułhakow

"Małgorzata"

No nie powiem, była to postać ekscentryczna, więc wakacje z nią mogłyby być interesującym wydarzeniem...


3. Gdzie się wybierzecie? (miejsce)


"Był sobie pies"- W.Bruce.Cameron

Park

Będę omawiać coś z Małgorzatą w parku. Dobrze, przynajmniej będą ludzie i na nic dziwnego mnie nie namówi :)

4. Co tam się stanie? (zdanie)

"Ocalona"- Alexandra Duncan

"Puściłam rękojeść noża"

Boże, może to ja coś jej zrobię... Robi się ciekawie, nie powiem...

5.Nagle zza drzew wyłoni się tajemniczy człowiek. Kto to będzie? (osoba)

"Słowik"- Kristin Hannah 

Będzie to Isabelle właśnie ze "Słowika".

6. Zdanie, które od niego usłyszycie to... (zdanie)

"Morze spokoju"- Katja Millay

"Trudno się skupić, bo mój mózg jednocześnie próbuje utrzymać się w stanie przytomności oraz kombinuje, jak załatwić przeciwnika."

Wszystko do siebie pasuje.. Matko, co tu się dzieje? Może to mnie trzeba się bać?




7. Tajemnicza osoba zdecyduje się kontynuować z Wami podróż, a na początek znajomości podaruje Wam... (przedmiot)

"Kasacja"- Remigiusz Mróz

bmw X5

Dla mnie bomba! Dostane samochód i ucieknę z miejsca zbrodni...

8. Nagle zauważacie, że ktoś Was goni! Kto to będzie? (osoba)

"Apollo i boskie próby. Ukryta wyrocznia"- Rick Riordan

Apollin

E tam! To łatwo będzie uciec.. chociaż, nie, on ma przecież Rydwan Słoneczny... Przechlapane

9. Co wtedy zrobicie? (zdanie)

"Złodziej pioruna"- Rick Riordan

"W ulewnym deszczu pognaliśmy w głąb lasu, zostawiając za sobą płonący autobus"

Ufff, chyba jednak uda nam się uniknąć spotkania z Apollinem...

10. Jak zakończy się Wasza przygoda? (zdanie)

"Anna Karenina"- Lew Tołstoj

"Po rozważeniu i odrzuceniu pojedynku, Aleksy Alesandrowicz zabrał się do rozważania rozwodu"

Tutaj nie ma to najmniejszego sensu... Możecie mi napisać, jak to interpretujecie!

11. Co ty na powtórkę w następne wakacje?

GENIALNY TAG! Kaju, bardzo dziękuję za nominacje, na pewno go powtórzę!

Tymczasem czas na nominacje ode mnie. Kogo ja nominuję??  


  
A ja do wykonania tego Tagu zapraszam Anę (kliknięcie na imię ponownie :)) oraz Was wszystkich!!

Mam wielką nadzieję, ze taki post Wam się podobał, napiszcie mi w komentarzu, czy chcielibyście więcej takich!









  
 



Komentarze

  1. Bardzo ciekawy pomysł na tag i oczywiście cudowne wykonanie. Któż nie chciałby przeżyć tak wspaniałej wakacyjnej przygody? :))
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie przepadam za tagami to przy tym się uśmiałam. Wszystko idealnie do siebie pasuje hahah. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdziwiłam się zbieżnością tekstów, zdań 😂😂 dziękuje bardzo, miło mi!

      Usuń
  3. Bardzo interesujący tag :) Chyba zrobię go na moim blogu
    Pozdrawiam <3
    majawswiecieksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy i zarazem śmieszny ten tag. Super wyszedł :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa, jak wyjdzie to u mnie! Dziękuję za nominację! <3 Postaram się odpowiedzieć na ten TAG jak najszybciej :D
    Ściskam,
    Ana

    czytam-z-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, świetne to jest :D
    Może i ja spróbuję zrobić ten TAG u siebie :D

    https://karolina-czyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No no dobrze, że nie zrobiłaś tego tagu przed naszym spotkaniem, bo bym się Ciebie bała :")

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy tag i świetne wykonanie!

    Pozdrawiam,
    http://mareandbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz